ОЦПО та РТМ » Новини » Новина

Всеукраїнська науково профільна школа UF Incubator StartUp Week

25.09.2018

15–20 вересня делегація слухачів Сумського територіального відділення Малої академії наук України у складі Лисенка Миколи, учня 10 класу Конотопської гімназії Конотопської міської ради, Салій Юлії, учениці 10 класу Конотопської гімназії Конотопської міської ради, Храмченка Анатолія, учня 10 класу Комунальної установи (організація, заклад) Шосткинський навчально-виховний комплекс спеціалізована школа І-ІІ ступенів – ліцей Шосткинської міської ради Сумської області, взяли участь у Всеукраїнській науковій профільній школі UF Incubator StartUp Week, що відбулася в Міжнародному центрі дитячої творчості «MANLabCamp» у Києві (Пуща-Водиця). 

Основним завданням профільної школи UF Incubator StartUp Week було навчити учасників школи працювати за методологією lean, тобто ощадливого виробництва, коли завдяки науковому підходу бізнес будується з мінімальними витратами. Учасники школи самостійно створювали команди, до якої входили автор винаходу, фінансист і маркетолог. Завдання останніх – розроблення стратегії впровадження проекту та обґрунтування маркетингової політики.

Фінальним етапом наукової профільної школи стала презентація проектів і вручення сертифікатів. Анатолій Храмченко презентував WI-turbine, що може працювати біля швидкісних доріг. «Альтернативна енергетика зараз популярна, вітряки доволі дорогі, а це – їх дешевший аналог, – додає Анатолій. – Держава може встановлювати такі вітрогенератори біля швидкісних трас, а власник приватного будинку може поставити два-три апарати на дах, і це зменшуватиме затрати енергії. Якщо такий пристрій поставити біля дороги, то один будинок можна забезпечити енергією повністю. Взагалі все залежить від того, скільки машин їздитиме  дорогою».

Микола Лисенко та Юлія Салій разом з Назаром Поночевним, автором розробки, представили проект «Explore Your Mind», що завдяки нейромережі дозволяє підібрати музику до відео та навпаки, а також згенерувати новий трек. «Наш Explore Your Mind спочатку був орієнтований на науковців, але спало на думку, що основною аудиторією можуть стати блогери. Якщо вони будуть і користуватися цим, і рекламувати, підніметься така хвиля! Ми можемо стати популярними як розважальна програма», – зауважує Микола Лисенко. «У нас немає цьому аналогів, і це вже можна реалізувати з технічної точки зору, – захоплено зауважує він. – Якщо зараз ми це не зробимо, то хтось через півроку-рік точно це реалізує».

Юля Салій, якій в команді була відведена роль маркетолога, підкреслює, що блогер  – професія ХХІ століття, а цей проект значно полегшить роботу з підбору музики до відео. «Колись я допомагала блогеру редагувати відео, і це насправді було дуже складно: то музика класна, але слова не збігаються з темою відео, то навпаки. І ти не будеш обирати улюблену пісню зі свого плейлисту, бо музика має бути і популярна, і класна, і підходити під настрій і відео», – ділиться Юля.

Під час роботи над власними проектами діти отримали знання з бізнесової діяльності, менеджменту, маркетингу, галузі залучення інвестицій. Практичні завдання юні дослідники виконували під наставництвом досвідчених фахівців з провідних закладів вищої освіти та представників бізнесу. 

«Ми насправді в захваті: чудові люди, змістовні тренінги, круті умови проживання. Тиждень з найрозумнішими українцями навряд чи забудеться, а знання, отримані на лекціях, будуть в нагоді протягом усього життя!» – захоплено каже Юлія Салій.

Бажаємо учасникам заходу найшвидшого втілення всіх творчих та наукових задумів!

Назад

Ваші запитання, повідомлення, відгуки




Будь ласка, порахуйте 7 + 2.

^Вгору