Практичний модуль обласної STEM-школи для педагогів-позашкільників «Змішаний формат STEM-орієнтованого навчання в закладах позашкільної освіти»
Навчальний зміст модуля присвячено презентації досвіду реалізації змішаного формату позашкільної STEM-освіти. Програмою передбачено ознайомлення із сучасними тенденціями STEM-освіти в Україні, ознайомлення із інтерактивними вправами, створеними за допомогою інтернет-ресурсів учасниками STEM-школи, проходження вихідного анкетування, визначення подальших перспектив діяльності й окреслення формату підготовки до проведення фестивалю STEAM-ідей.
День І. Відкриття обласної STEM-школи для педагогів-позашкільників (22 лютого 2023 р.)
Шановні колеги, перший день роботи у межах практичного модуля обласної STEM-школи для педагогів-позашкільників передбачає перегляд записів виступів спікерів, що ознайомлюють із сучасними тенденціями STEM-освіти в Україні, перспективами діяльності в умовах закладу позашкільної освіти, презентують досвід упровадження інтерактивних освітніх продуктів для реалізації позашкільної STEM-освіти у змішаному форматі.
Упровадження STEAM-навчання в закладах позашкільної освіти: аналіз діяльності й перспективи
Спікер: Заярна Вікторія Сергіївна, заступник директора з навчально-виховної роботи Сумського СОЦПО та РТМ, кандидат педагогічних наук
STEM-освіта – невід’ємна складова організації діяльності гуртків науково-технічного профілю
Спікер: Статівка Сергій Олексійович, завідувач науково-технічного відділу Сумського ОЦПО та РТМ
Здоров’язбережувальні STEAM-технології в освітньому процесі закладів позашкільної освіти
Спікер: Перетятько Кристина Борисівна, завідувачка гуманітарно-оздоровчого відділу Сумського ОЦПО та РТМ
Веб-квест як форма реалізації дистанційного STEM-навчання в закладі позашкільної освіти (на прикладі інтерактивного квесту «Пригоди українських супергероїв»)
Спікер: Ковальова Інна Олексіївна, методист Лебединського центру позашкільної освіти
Google-сайт як інструмент проведення масового заходу в дистанційному форматі в умовах закладу позашкільної освіти (на прикладі Обласного експедиційно-польового збору команд юних екологів)
Спікер: Бойко Надія Федосіївна, методист Сумського ОЦПО та РТМ
Технологія створення інтегрованих освітніх продуктів: онлайн-конструктор LearningApps
Спікер: Олійник Наталія Вікторівна, керівник гуртка СОЦПО та РТМ
День ІІ. Презентація інтерактивних освітніми продуктами обласної STEM-школи для педагогів-позашкільників (23 лютого 2023 р.)
Шановні колеги, другий день роботи практичного модуля обласної STEM-школи передбачає самостійне ознайомлення із інтерактивними освітніми продуктами, розробленими педагогами-позашкільниками. За результатами вивчення матеріалів необхідно пройти вихідне тестування.
Освітні STEM-продукти
Ці матеріали стануть у нагоді у процесі упровадження STEM-орієнтованої навчально-творчої діяльності в умовах закладу позашкільної освіти у змішаному форматі, підвищать цифрову компетентність здобувачів освіти й педагогів, а також підвищать результативність освітнього процесу.
Відеоматеріали інтегрованих STREAM-занять
для вихованців старшого дошкільного віку
За своєю природою дитина – дослідник, який завзято пізнає навколишній світ. Відкривати для себе загадки природи краще у безпосередньому спілкуванні з нею. Зима дарує дітям безліч цікавих відкриттів, розваг та ігор (на свіжому повітрі).
Спостереження в природі, пошуково-дослідницька діяльність, читання літературних творів, вивчення англійської мови та творча робота під час інтегрованих занять у школі раннього творчого розвитку «Світлячок» ефективно сприяє комплексному формуванню у дітей цілісної наукової й художньої картини світу.
Педагоги школи раннього творчого розвитку «Світлячок» розробили інтегрований цикл занять «Пригоди Сніговичка».
Казкової зимової пори так легко відчути себе чарівниками, які приходять на допомогу птахам, казковим героям, щоб разом подолати труднощі, пізнати закони природи. Як у повчальній казці, що розповіла дітям добра Фея.
Так, завдяки інтеграції тем за окремими напрямами освітнього процесу («Розвивальні ігри», «Художня праця», «Англійська мова» тощо) з використанням STREAM-технологій у дітей формується цілісна картина Всесвіту.
Вихідне анкетування
Шановні учасники школи, вам необхідно пройти анкетування за змістом практичного модуля обласної STEM-школи, що продемонструє вашу активність у навчанні. В опитуванні передбачено відгук про один із освітніх продуктів колег, з якими ви ознайомилися.
«Думки про STEM»
Шановні колеги, нам цікаві ваші думки з теми «STEM», а також важливим є зворотній зв’язок з вами. Зробіть свій пост на інтерактивній дошці. Це може бути відгук про роботу школи або ваші власні думки, авторське фото, цитата чи цікава ілюстрація про STEM у позашкіллі. Підпишіть свій пост, щоб публікація була авторська. Нам важливий відгук кожного!
Шановні колеги, дякуємо за активну участь в теоретичному модулі
обласної STEM-школи і співпрацю!
Бажаємо наснаги й професійних звершень!
Перемоги і миру!