«Методична кав’ярня» Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю продовжує гостинно приймати педагогів області
23.02.2018
22 лютого 2018 року під час зустрічі у методичній кав’ярні відбулося засідання обласного методичного об’єднання педагогів, які працюють з дітьми дошкільного та молодшого шкільного віку. Засідання було присвячене сучасним методикам роботи з дітьми старшого дошкільного віку в умовах закладу позашкільної освіти.
Зустріч розпочала голова обласного методоб’єднання, завідувачка гуманітарно-оздоровчого відділу Людмила Олексіївна Скоробагатько. Присутні окреслили перспективні шляхи роботи шкіл (студій, об’єднань) раннього творчого розвитку у контексті освітніх реформ у контексті реалізації концепції нової української школи засобами позашкільної освіти
Під час проведення вьорк-шопу кандидат педагогічних наук, методист ОЦПО та РТМ Вікторія Сергіївна Заярна ознайомила учасників засідання з теоретичними особливостями STEM освіти. Під час проведення практичних експериментів (з дослідження природних явищ, властивостей повітря, води, рослин, хімічних реакцій різних речовин, основ інженірингу тощо) присутні мали змогу пересвідчитися в ефективності STREAM-технологій в позашкільній освіті.
Зацікавленість присутніх викликала презентація LEGO-education – сучасного напряму в роботі з дітьми передшкільного та молодшого шкільного віку, яку провела керівник гуртка ОЦПО та РТМ Таміла Сергіївна Сотник. Інтерактив зі створення «качки» з однакового набору цеглинок конструктору для декількох творчих груп довів, наскільки креативною й індивідуальною є конструкторська робота навіть на початковому навчальному рівні. Присутніх також зацікавив запрограмований на виконання певних дій песик-робот, створений власноруч вихованцями Центру розвитку «Д.І.М.» на заняттях з робототехніки.
Інформаційно змістовною була робота з практичним психологом Наталією Юріївною Сидоренко, яка провела психологічний практикум «Використання методу тестів для професійного зростання педагогів-позашкільників». Учасники мали змогу перевірити свої професійні знання, виконуючи завдання педагогічної олімпіади.
Затишна невимушена атмосфера зустрічі сприяла неформальному й ефективному спілкуванню, творчості й вияву креативності учасників, а також надихнула на подальшу активну діяльність.